onk
Golf 3 Ort: Västervik |
| Mån 09 jul 2007 18:51 |
|
Är sugen på att köpa mig ett sånt.. Någon här som har ett och kan komma med lite bra eller anus om det?
|
|
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping |
| Mån 09 jul 2007 19:08 |
|
Jöns hade väll ett tror jag..
Han hade tydligen as kul även fasst han satt i rullstol..
|
|
jöns
Donator 200
Ingen VW Ort: Hässleholm |
| Mån 09 jul 2007 23:22 |
|
Jo, jag hade/har ett.
vad är det du behöver veta? om det fungerar bra med kontrollerna och allt sånt.
man kan väl säga så att nintendo sällan misslyckas. det har de inte gjort nu heller. men jag kan ju säga att jag föredrar det gamla sättet. käns som om man har mer kontrolll då.
men visst, spela det är kul. och nu har jag inte så många spel. har sports, zelda och så har jag spelat kanske 4 st till som jag lånat.
och visst, det är kul. men det saknas något, speciellt i zelda som jag ser det. gillar inte det, eller jo. gillar gör jag. men kommer inte överens med kontrollerna vad jag vill och vad de gör.
det jag använder det mest till är att spela gamla NES och SNES spel, som man kan ladda ner via internet. det är de jag spelar mest.
och sen kommer sports fram på fyllan när folk vill spela det. men just sports tröttnar man snabbt på. det är inget man sitter och spelar i timmar.
ångrar inte att jag köpte det heller. men känns som de spelen som kom direkt inte var färdiga för att användas som de borde.
något mer?
|
|
onk
| Mån 09 jul 2007 23:51 |
|
Nej det är bra så
Är väl lite så som jag trodde då.
Men jag ska åka och hämta ett imorrn, verkar så flummigt att spela tennis så jag måste prova
Får med zelda och en extra kontroll, 2000:- helt nytt.
Kan det vara värt.
Vad kostar det att ladda hem nes spel?
|
|
jöns
Donator 200
| Tis 10 jul 2007 0:10 |
|
Man laddar hem med "poäng" och man får väl 3000poäng för en 30 euro typ.
ett NES spel kostar 500 poäng.
var hittar du det så billigt? helt klart värt det. gav mer än dubbla för mitt. haha.
|
|
Fransmatta
Polo 4 -02 Ort: Norge |
| Tis 10 jul 2007 1:37 |
|
Själv håller jag på att spela hem ett med bonus poäng på en poker sida ska bli jävlit nice och testa, hört mycket bra om den. Medlem sen 6 april 2006 #208
|
|
jöns
Donator 200
| Tis 10 jul 2007 1:43 |
|
| Fransmatta skrev: | Själv håller jag på att spela hem ett med bonus poäng på en poker sida ska bli jävlit nice och testa, hört mycket bra om den. |
du får ursäkta, men jag fattade inte ett smack av vad du försökte säga där.
en smidig förklaring, eller det är abra jga som har ätit för mycket smärtstillande ikväll?
|
|
onk
| Tis 10 jul 2007 18:26 |
|
| Jag hittade ett sprillans på blocket som jag skulle ha hämtat nu. Men dumfaan vägrar svara så han får väl behålla skiten!
|
|
Fransmatta
Polo 4 -02 Ort: Norge |
| Ons 11 jul 2007 1:50 |
|
| jöns skrev: | du får ursäkta, men jag fattade inte ett smack av vad du försökte säga där.
en smidig förklaring, eller det är abra jga som har ätit för mycket smärtstillande ikväll? |
Vill inte göra onödigt mycket reklam för poker sidan men de finns en poker sida där man får bonus poäng för hur mycket man spelar, spelar man som en dåre (som jag) och får ihop 18.000 poäng kan man byta dom mot ett wii.
Förstår du nu? Medlem sen 6 april 2006 #208
|
|
Rausner
Golf 2 Ort: Markaryd |
| Ons 11 jul 2007 12:29 |
|
| Det är en fluga och en partykonsoll. Visst det är kul att spela själv ett tag men nee tacka vet jag Xbox 360!
|
|
jöns
Donator 200
| Ons 11 jul 2007 22:36 |
|
| Fransmatta skrev: | Vill inte göra onödigt mycket reklam för poker sidan men de finns en poker sida där man får bonus poäng för hur mycket man spelar, spelar man som en dåre (som jag) och får ihop 18.000 poäng kan man byta dom mot ett wii.
Förstår du nu?  |
nu fattar jag. och det gör du väl rätt i.
du gör som jag när du spelar poker?
förlorar???
och som sagt, (se ovan) framförallt en partykonsoll. men det finns spel så man orkar spela ensam en stund. ett bra tag. men inte lika kul ensam.
|
|
Hobby Golfare
Ingen VW Ort: Uppsala |
| Ons 11 jul 2007 22:54 |
|
Wiiiiii rockar!!! En kompis som va hemma hos mig med de. vi spelade bowling på projjen på hela väggen.. jävlar vilken inlevelse.. väntar som ett barn på julafton tills fransmattan får sitt
|
|
mr_gti
Gäst |
| Mån 16 jul 2007 22:06 |
|
| Jag håller med wii e skit roligt att spela
|
|
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala |
| Fre 20 jul 2007 15:58 |
|
| Har inte spelat det, men det ligger ju bra i pris om man jämför med PS3:an el Xbox 360
Senast ändrad Lör 21 jul 2007 1:27, ändrad totalt 1 gång
|
|
Hägglund
Donator 25
Golf 5 2006 Ort: Örnsköldsvik |
| Fre 20 jul 2007 17:52 |
|
Finns en del roliga spel till det.
Testade bowling, spelade de rätt länge också. Dagen efter hade man lite ont, kanske man lever in sig för mycket i spelet hehe
|
|
Barry
Golf 3 GTI 16v -94 Ort: Västervik |
| Sön 22 jul 2007 18:57 |
|
| Har ett wii med ett gäng spel.. är ju mega fun..
|
|
Barry
Golf 3 GTI 16v -94 Ort: Västervik |
| Tis 28 aug 2007 21:31 |
|
Yesbox!
|
|
Freddan
Golf 2 gti 8v 84:a Ort: Dalsjöfors |
| Tis 28 aug 2007 22:09 |
|
Tja! tänkte tipsa om min hemsida. www.billigakonsoler.se sugna så köp till bra pris!
mvh Freddan
|
|