Fransmatta
Polo 4 -02 Ort: Norge |
| Tor 02 aug 2007 13:10 |
|
Som rubirken säger: Hur vet man om det är virus mail?
Fick ett mail av någon med ämnet: men tjaaa! som var helt tomt
Har hänt flera gånger nu från olika adresser att jag fått toma mail. Medlem sen 6 april 2006 #208
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Tor 02 aug 2007 16:15 |
|
Fick oså mail från ha. fanns lite text i de men de läste jag inte. tog bara bort de. Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Tor 02 aug 2007 16:24 |
|
Låg i papperskorgen:
så här stog de
ämne:
men tjaaa!
text:
insåg att jag inte kunde ha samma som alla andra i den här tävlingen för man skulle bara bli borttagen som reklam då. så min önskan är att du trycker på länken under te tar knappt en minut så ökar du mina chanser att vinna den där iphone för snål som jag är kommer jag då inte köpa den! tack ska du ha!
Vinn snyggaste mobilen, en iPhone! Klicka här:
http://www.Dagensgratis.se/?r=222665 Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
Annika
Donator 50
Ingen VW Ort: Örnsköldsvik |
| Tor 02 aug 2007 17:10 |
|
| Det är Rickard här på forumet, loudness tror jag han har som nick här.
|
|
Fransmatta
Polo 4 -02 Ort: Norge |
| Tor 02 aug 2007 18:07 |
|
Oki då lär just de där inte vara ett virus mail i alla fall..tack för de Medlem sen 6 april 2006 #208
|
|
Annika
Donator 50
Ingen VW Ort: Örnsköldsvik |
| Tor 02 aug 2007 18:12 |
|
| Så lite så, och nej, det var inget virusmail. Tecken på virusmail kan vara att det är en bifogad fil som verkar vara lite skum, öppna aldrig en bifogad fil utan att vara säker, har du ett bra antivirusprogram så ska det gå igenom alla mail åt dig för att se ifall det finns virus i dem.
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
| Tor 02 aug 2007 20:50 |
|
| Har oxå fått det där mailet.. Såg att det var från loudness, men tog bort det på en gång.. Man kan alldrig vara säker... Jag blev smittad förr, och det skickades vidare till några av mina kontakter i listan av sig själv.. Tänkte kanske att det hade hänt för Rickard med.
|
|
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping |
| Fre 03 aug 2007 19:32 |
|
Ni kan vara lugna de är inge virus.. jag har kollat upp de..
|
|
Bengan.U
VW Karmann Giha Ort: Trollhättan |
|
loudness
Ingen VW Ort: Mölndal |
| Lör 22 sep 2007 1:48 |
|
Hmm fick just reda på att jag skickar ut skumma mial:P har ingen aning om va de e för nått eftersom jag inte märkt något eller hört något fören nu, ska kolla upp detta med en gång nån Envis med dåligt tålamod....
|
|
loudness
Ingen VW Ort: Mölndal |
| Lör 22 sep 2007 1:55 |
|
| ISBjörnen skrev: | Låg i papperskorgen:
så här stog de
ämne:
men tjaaa!
text:
insåg att jag inte kunde ha samma som alla andra i den här tävlingen för man skulle bara bli borttagen som reklam då. så min önskan är att du trycker på länken under te tar knappt en minut så ökar du mina chanser att vinna den där iphone för snål som jag är kommer jag då inte köpa den! tack ska du ha!
Vinn snyggaste mobilen, en iPhone! Klicka här:
http://www.Dagensgratis.se/?r=222665
|
va tusan, den där är tokgammal men det va knappast för en iphone hmm sk kolla upp dagens gratis å se va dom håller på med, om dom skickar ut reklam genom min mail eller nått
edit: har mailat gratisworld som har hand om den där tävlingen och bett dom radera min mail och allt som min adress har med dom att göra hoppas ni inte får fler skumma mail av mej , har även sökt igenom datorn på virus men inte hittat något(med avg) så ni kan va lugna
en sak till.. änk på PUL.. det är INTE tillåtet att lägga ut en personsuppgifter utan medgivande Envis med dåligt tålamod....
|
|