Sitter och kollar ut på parkeringen och ser några fulla ungdomar som går in i i en bil mendet bryr jag mig inte om men det som hände efteråt blev jag riktigt förbannad på
de backar rakt på min bruksbil och bara sticker där ifrån, jag hann inte ens se regnr bara att det var någon mörkblå mercedes
har kollat till min bil nu och det jag har upptäckt är att nummerskylten låg på backen, plastluckan på stötfångaren för bogseröglanhängde och ett plastgaller i spoilern var intryckt, såg inte så mycket mer i mörkret utan får kolla när det blir ljust istället
jag har visserligenbackat på bilar jag med men jag har alltid lämnat en lapp eller sökt upp ägaren till bilen för att göra rätt för mig, medan jag själv råkar ut för en smitare
kör chevrolet spark 2010 men renoverar/bygger om en vw golf 1990
Senast ändrad Ons 20 feb 2013 15:08, ändrad totalt 1 gång
Nej dax att åka och polisanmäla nu
detär inte mycet skadat men principen enligtmig är att man ska stå för det man har gjort
det som är skadat somjag har sett är ett nummerskyltenlåg lös ochatt ett plastgaller är intryckt i fronten plus ett litet svart märke på den vita stötfångaren
Anmälan klar ska bara skicka in den till försäkringsbolaget nu
sedan fick jag ett ärende till avklarat idag, att boka service på chevan
det blev billigt för att vara en 3000mils service bara 2166kr och 25öre hade jag lämnat in den på en märkesverkstad så hade det garanterat varit minst 3-3500kr
Har precis fått tillbaka bilen från servicen nu och verkstan berättade att det var mer skadat på bilen än det som syndes
så de som backade på mig måste ha varit rejält fulla för rambalken är böjd på bilen
måste upp till polisen igen och få diarienr så att jag kananmäla det till försäkringsbolaget
sedan kommer jag hålla koll efter den bilen och den killen som jag först trodde såg trött ut men garanterat var full